Najczęściej zadawane pytania o CPD

Ile kosztuje wizyta w CPD?

Wszystkie usługi świadczone w CPD są bezpłatne.
Jednak bardzo potrzebujemy wsparcia finansowego na działalność naszego Stowarzyszenia, aby skuteczniej pomagać dzieciom. Można nas wspierać poprzez: darowizny,
stałe zlecenia bankowe na określoną kwotę,
przekazanie nam 1% swojego podatku.

Wspieraj nas
Jaki jest zakres terytorialny naszych działań?

Nie ograniczamy zakresu terytorialnego naszych działań. Należy jednak wziąć pod uwagę komfort i możliwości dojazdu dziecka przy planowanej wizycie w CPD w Głogowie

Jaki jest czas oczekiwania na wizytę?

Ze względu na dobro dziecka staramy się, aby czas oczekiwania na wizytę był jak najkrótszy.
Informacje o możliwym terminie wizyty w CPD można uzyskać pod numerem telefonu 888 586 246 lub pisząc na adres cpd@szansa.glogow.pl

Czy można odbyć wizytę online?

Tak, istnieje możliwość konsultacji online z naszymi specjalistami

Czy osoby dorosłe mogą zgłosić się do CPD?

W CPD pracujemy z dziećmi i młodymi ludźmi do lat 18. Nasza oferta skierowana jest również do niekrzywdzących członków rodzin/ opiekunów dzieci

Czy można zgłosić się anonimowo do CPD?

Przy korzystaniu z usług CPD wymagane jest podanie danych osobowych niezbędnych do prowadzonej dokumentacji. Dokumentacja przechowywana jest zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych.

Czy dziecko może samo zgłosić się po pomoc do CPD?

Osoby niepełnoletnie nie mogą zostać przyjęte w CPD bez zgody rodziców/opiekunów.
Podczas pierwszego kontaktu ustala się z rodzicem/opiekunem dziecka
kwestie dotyczące kontaktowania się oraz zgody na udział dziecka w konsultacjach/terapii

Jak można umówić się na wizytę do psychiatry dziecięcego?

Konsultacje psychiatry dziecięcego są częścią oferty Centrum Pomocy Dzieciom, korzystają z nich dzieci, które są u nas objęte opieką specjalistów. Nie prowadzimy otwartego gabinetu psychiatrycznego

Czy w CPD można dostać opinię o dziecku?

Nie wydajemy opinii. Wydajemy zaświadczenia o wizytach, konsultacjach u specjalistów

Czy CPD prowadzi telefon zaufania?

Nie. Rekomendujemy Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę  – numer tel. 116 111

Czy w CPD trzeba nosić maseczkę?

Tak. Biorąc pod uwagę dobro osób zgłaszających się po pomoc do CPD oraz dobro pracowników przestrzegamy zasad epidemiologicznych

Jak chronimy twoje dane?

Wszystkie dane przechowujemy z należytą starannością. Tylko osoby upoważnione przez zarząd mają dostęp do danych i są zobowiązane do tajemnicy zawodowej. Twoje dane nie są przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem sytuacji, w których jesteśmy zobowiązani je przekazać na polecenie organów ścigania lub sądu.

Skip to content